Sunday, November 24, 2013

25112010

assalamualaikumwarahmatullah ! *menjerit* .. ! ambik kau jah ..! semngat namanya hah ! hehe ... hari nie  hari isnin bersamaan 25112013 .. hah ! tarikh aku kasi kau jah ... nak lagi ? ambik semua lah senang ...! hahah ! tak de papew pon ... sja nak bgtawu ... tarikh nie la bermulanya detik2 aku bersama seorang insan yang bergelar lelaki yang telah berjaya mencuri kunci hatiku ini .. in sha ALLAH ... doakan kami cepat2 naik pelamin yer .. bukan ape nak elakkan fitnah dunia ... walaupun aku tawu alam rumah lagi banyak bebannya kan ... okey dah stop cerita pasal kawin ... haha ! today genap lah 3 tahun dia ada dismping aku .. dialah kawan sahabat teman kekasih bakal suami in sha ALLAH ;) dia nie kalau tengok kat luaq sikit pnya hardcore .. orang perempuan tengok pon cabut lari ... bukan reti nak senyum sikit .. hahaha ...! tapi tu la dia .. smpai sekarang mmmg susah la nak senyum ... *muka menyampah* bukan x de rupa just tak nak senyum  je .. haha ...! tak pe la macam mana pon dia pandai la jugak kan sbb bolh curi hati aku yg x kurang arrogantnye kan ... hahaha ...! aku pon sma je mcam dia ... kalau tak kenal orang tu muka bapak mcm nak bg penampaq sedas .. hahaha ...! tapi kalau orang kenal takde terok sangat aku dan dia nie .. hhahaahahah ...! alhamdullillah la kan walaupun berpasangan masing2 dapat meningkatkan lagi prestasi dalam pelajaran untuk mencapai cita2 masing ... in sha ALLAH .. suatu hari nanti kami akan capai cita2 yang kami nak ! amin ! whooo ..! penat dah beceloteh kat sini .. hopefully we will be together till jannah ... I LOVE YOU but I LOVE ALLAH THE MOST ! :)





time pergi mahaad masyor ada intifal sanawi 

bowling kat pacific with matt jun and nazirah

dia pergi holiday dengan family dia