Sunday, November 24, 2013

About a friend

assalamualaikum *lambailambai* ... hehe semengat + teruja + rindu nak mengarang .. huhu ... hmmm apa khabar semua ... ! today i would like tell a story about a friend .. she really a great  friends . she always there beside me .. okey2 .. start cerita nie hah ..! rindu sebenarnya hah .. okey start dengan nama dulu lah yer hah ..! nama dia nurul hidayah bt marlan .. sangat petah dalam berbicara .. aku start kenal dia sejak 1st time aku jejak kaki ke politekinik seberang perai ... aku jumpa dia masa MSK dekat PI... wah2 .. nampak tak pertemuan tu kat mana.. hah ...! itu la namanya pertemuan yang dirancang oleh ALLAH untuk menghubungkan tali persaudaraan .. hehe ... x de la .. x semestinya jumpa tepi jalan persahabatan tu x terjadi kerana ALLAH kan2 .. hehe ... okey smbng balik ... bodak nie asalnya dari banting selangor ... sama age dengan aku tapi dia kakak la .. hehe ... besday kami lebih kurang ... nak tawu beli ? hah ! 15/1 vs 15/12...
nampak tak hah ? hehe ... dia sejak kenal aku suka aje dia panggil aku bodak kecik .,. padahal hah .! aku besar pada dia .. dia kecik molek aje orangnya ... hahaha ...! it's okey la ape2 pon .. aku syg dia sngt2 ..! dia dah semester akhir dah.. aku balik dari praktikal dia dah habis ... aku akan rindu kau sahabat ...! seriusly you are the best friends that i had .. you love me and you though me the good thing that brought us to jannah...! i hope we could be friend till the end of the world .. tell good thing to me .. always support me .. always there by my side ... i love you so much my dear friend ...  " FRIENDS TILL JANNAH " ukhwah fillah abadan abada :)